PROPOZYCJE




 
Fendi
Kunszt i innowacyjność zawsze wyróżniały markę Fendi.
Stworzono kolekcję  dla kobiety wyrafinowanej i eleganckiej  o silnej osobowości.
Drogocenne materiały, niespotykane detale, śmiałe kombinacje kolorów dla wyrazistego wyglądu to wszystko ma właśnie Fendi.

Marc Jacobs
Ta marka znajduje się na ekskluzywnym rynku luksusowym. Kolekcja okularów Marc Jacobs, charakteryzująca się wyszukanymi i nieco retro-kształtami, wyróżnia się ekskluzywnym i efektownym stylem.
Daje wrażenie dyskretnej kolekcji, która jednak tworzy wyrafinowany wizerunek, wzbogacony o wysokiej jakości materiały, z nienaganną dbałością o szczegóły.
Produkty skierowane są do kobiet, w wieku od 25 do 45 lat, które chcą zadeklarować własną tożsamość i osobowość.

Max Mara
Max Mara wyraża kobiecość i ponadczasową elegancję: charakteryzuje się wysoką jakością materiałów, nowoczesnym wzornictwem i dopasowanym stylem.
W produktach Max Mara łączymy nowoczesność i tradycję, a także elegancję i prostotę. Pierwsza kolekcja opraw optycznych Max Mara została uruchomiona w 1998 roku w celu nadania tej elegancji i wyrafinowania inspirowanej innymi liniami i akcesoriami marki Max Mara.
Max Mara to marka skierowana do nowoczesnej kobiety w wieku od 30 do 50 lat, niezależnej finansowo, poszukującej eleganckich i wyrafinowanych okularów, charakteryzujących się klasycznymi detalami, które nie są efektowne. Produkty są sprzedawane na całym świecie, szczególnie na rynkach Europy i Dalekiego Wschodu.

Max & Co
MAX & Co. to projekt detaliczny Max Mara Fashion Group, skierowany do młodych, świadomych modych kobiet, które chcą stworzyć niepowtarzalny, osobisty styl złożony z odzieży, akcesoriów i pomysłów, które można łączyć i dopasowywać bez ograniczeń.
The MAX & Co. kolekcje okularów przeciwsłonecznych i okularów, produkowane przez grupę Safilo, stanowią niezbędne dopełnienie stylu, charakteryzujące się nieskazitelnym i wyrafinowanym wzornictwem, nowoczesnymi kształtami, oryginalnymi kolorami i awangardowymi materiałami.

Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger to jedna z wiodących marek designerskiego stylu życia na świecie. 
Firma Tommy Hilfiger, założona w 1985 roku, oferuje swoim klientom najwyższą jakość, jakość i wartość dzięki szerokiej gamie wzorów w ponad 25 kategoriach, w tym odzieży sportowej męskiej, damskiej i dziecięcej, jeansów, obuwia i akcesoriów. Ponadto marka jest licencjonowana na szereg produktów, w tym perfum, okularów, zegarków i artykułów wyposażenia wnętrz. Skupiając się na konsumentach od 25 do 40 lat, Tommy Hilfiger reinterpretuje klasyczny styl ze świeżym, wyrafinowanym i nowoczesnym akcentem inspirowanym przez miłość do popkultury Hilfigera - od mody, sztuki i muzyki po sport i rozrywkę.
Kolekcje okularów Tommy Hilfiger obejmują oprawy optyczne i okulary przeciwsłoneczne, które odzwierciedlają młodzieńczy duch i lekceważące podejście do rdzenia tożsamości marki.

Carrera 
Carrera - synonim pionierskiego wzornictwa i wyjątkowej jakości - jest marką od 1956 roku dla ludzi, którzy żyją według własnych zasad, nieustannie się przeciwstawiają i dumnie podchodzą do życia wyróżniając się z tłumu.
Modele tzw. miejskie projektowane są w stylu vintage, dają one ukłon w stronę najnowszych trendów, wciąż czerpiąc inspirację z kultowych modeli z przeszłości.
Produkty sportowe zaprojektowane i opracowane we współpracy z naszymi sportowcami, otwarci na innowacyjną technologię oraz dużą konstrukcję i ochronę.